Senteret sitt bannerbilde

Problemer med telefonen på Jørpeland legesenter

28. september 2017

Jørpeland legesenter opplever problemer med telefonen.
Det arbeides med saken å få rettet problemene men det kan ventes å vare ut uken.

Time- og reseptbestilling tilgjengelig på app. Søk etter HelseRespons i AppStore eller Gogle Play

17. november 2014

For enda enklere bestilling av timer og resepter kan du nå bruke appen "Helserespons" for smarttelefon. Appen er gratis.

Har du frikort?

27. november 2013

Det er viktig at du likevel sjekker om det er noe du skal betale når du har vært hos legen eller på lab./skiftestue. Frikort dekker ikke vaksiner, bandasjer, EKG, spirometri, henvisninger m.m. Ved manglende betaling blir det sendt giro med gebyr.

Kølapp erstattet med 2 luker

27. november 2013

Vi har har nå avviklet kølappsystemet.

Har erstattet dette med 2 luker som pasienter kan henvede seg i.

Stor pågang på telefonen

27. november 2013

I perioder kan det være stor pågang på telefonen, særlig om morgenen. Om det ikke haster, ber vi deg derfor om å ringe etter 09.30.

Betalingsautomat

27. november 2013

All betaling skjer nå i betalingsautomat på venteværelse. Vi tar ikke lenger imot kontanter, men i betalingsuatomaten kan du velge mellom å betale med kort eller å få med deg giro. Med giro påløper gebyr på kr 59,-